כיצד פועלת המערכת ומהן יתרונותיה?
החלק העיקרי במערכת הינו 'תא המימן' או 'גנרטור מימן". תא זה מפיק מימן וחמצן בתהליך אלקטרוליזה המפרק את
המים לגזים בעזרת זרם חשמלי ממצבר הרכב.
המערכת משתמשת במים מזוקקים וחומר אלקטרוליטי מתכלה וכך אנו יכולים לכוון את כמות הזרם שהמערכת תצרוך
בתהליך.
בתהליך האלקטרוליזה מתקבלים הגזים מימן וחמצן במצב נקי לחלוטין -כלומר בריכוז של  99.99% גזים טהורים.
השלב הבא בתהליך הוא הזרמת הגזים המיוצרים במערכת אל תוך מנוע הרכב באמצעות סעפת היניקה של המנוע
(חיבור פשוט אחרי פילטר האויר של הרכב). המימן והחמצן מתערבבים בתוך המנוע עם דלקים אחרים (בנזין, דיזל,
וכו ') וכתוצאה מכך תערובת הדלק בתוך תאי הבעירה נשרפת בצורה יעילה הרבה יותר.
כך ניתן להפחית את כמות הדלק הנוזלי הנכנס למנוע ולחסוך בדלק.כמו כן כתוצאה מתהליך זה אנו מפחיתים את
כמות פליטת המזהמים מהרכב שכן כמות הדלק פחתה ויעילות השריפה עלתה.
להצעת מחיר ולהזמנת המערכת חייגו עכשיו 04-3721077
אז פשוט הרימו אלינו טלפון ותתחילו לתדלק במים ולחסוך כסף!
ניתן להשתמש במערכת שלנו בכל מנועי הבעירה הפנימיים, כלומר המערכת מתאימה לשימוש במנועים של מכוניות,
אוטובוסים, משאיות, משאיות כבדות, גנרטורים, תנורים, דודים תעשייתיים, וכו '.
אפקט החיסכון בדלק נע בין 15% ל 50% ותלוי בגורמים כגון: סוג המנוע (בנזין, סולר), אופן פעולת המנוע, גיל
המנוע ומצבו,סגנון הנהיגה וכ"ו.
חשוב לציין כי הגז המופק באמצעות המערכת לעולם לא מאוכסן ברכב או נמצא בלחץ, כלומר ייצור הגז נעשה על פי
דרישה ותוך כדי נסיעה וכאשר המנוע כבה, ייצור הגז נפסק באופן אוטומטי מה שהופך את המערכת להרבה יותר
בטוחה ממערכות אחרות המשתמשות בבלון גז דחוס.
תחזוקת המערכת בשימוש השוטף קלה ופשוטה ויש צורך רק למלא את מיכל המים המזוקקים של המערכת על פי
הנדרש (בממוצע ליטר מים לכל 1000 ק"מ).